مشاعره بر اساس حروف الفبا

د

خ

ح

چ

ج

ث

ت

پ

ب

ا

آ

ع

ظ

ط

ض

ص

ش

س

ژ

ز

ر

ذ

ی

هـ

و

ن

م

ل

گ

ک

ق

ف

غ

مشاعره با حرف ک

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ک

کسی روز محشر نگردد خجل
که شبها به درگه برد سوز دل
اگر بندهای دست حاجت آر
و گر شرمسار آب حسرت ببار
سعدی

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ک

کسی روز محشر نگردد خجل
که شبها به درگه برد سوز دل
اگر بندهای دست حاجت آر
و گر شرمسار آب حسرت ببار
سعدی

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ک

کشتند بشر را که سیاست این است
کردند جهان تبه که حکمت این است

در کسوت خیرخواهی نوع بشر
زادند چه فتنه ها، مهارت این است
 استاد خلیلی

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ک

کنم نظاره چون بی پرده رخسار نکویش را؟

که من پوشیده دارم از دل خود آرزویش را

  صائب تبریزی

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ک

کی دست رسد بدان بلندی که تراست؟

یا فکر به آبی چونی و چندی که تراست؟

خود راز من سبک بهایی چه بود؟

در جنب چنان گران پسندی که تراست؟

اوحدی مراغه ای

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ک

کجا رواست که از دستِ دوست هم بکشد !

«دلی» که این همه از دستِ روزگار کشید؟

 شهریار

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ک

کوه غم شد آب از فریاد عالم سوزِ من

کیست دیگر در دل شبها به فریادم رسد؟

 صائب تبریزی

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ک

کشتی شکست خوردهٔ طوفان کربلا

در خاک و خون طپیده میدان کربلا

گر چشم روزگار بر او زار میگریست

خون میگذشت از سر ایوان کربلا

 محتشم کاشانی

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ک

کجاست عشق جگر سوز اضطراب انگیز؟

که من به سینه دل آرمیده ای دارم

مرا چگونه بود تاب آشنایی خلق؟

که چون رهی دل از خود رمیده ای دارم

 رهی معیری

 شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ک

مشاعره بر اساس حروف الفبا

د

خ

ح

چ

ج

ث

ت

پ

ب

ا

آ

ع

ظ

ط

ض

ص

ش

س

ژ

ز

ر

ذ

ی

هـ

و

ن

م

ل

گ

ک

ق

ف

غ