مشاعره بر اساس حروف الفبا

د

خ

ح

چ

ج

ث

ت

پ

ب

ا

آ

ع

ظ

ط

ض

ص

ش

س

ژ

ز

ر

ذ

ی

هـ

و

ن

م

ل

گ

ک

ق

ف

غ

مشاعره با حرف ل

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ل

لب شیرین تو هر دم شکر انگیزترست

زلف دلبند تو هر لحظه دلاویزترست

برسرآمد ز جهان جزع تو در خونخواری

گر چه چشم من دل سوخته خونریزتراست

 خواجوی کرمانی

 شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ل

لب فرو بسته ام از ناله و فریاد، ولی

دل ماتمزده، در سینه من نوحه گر است

 رهی معیری

 شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ل

لبت تا در شکفتن لاله سیراب را ماند

دلم در بیقراری چشمه مهتاب را ماند

گهی کز روزن چشمم فرو تابد جمال تو

به شبهای دل تاریک من مهتاب را ماند

 شهریار

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ل

لاله چو پریر آتش شور انگیخت

دی نرگس آب شرم از دیده بریخت

امروز بنفشه عطر با خاک آمیخت

فردا سحری باد سمن خواهد بیخت

 مهستی گنجوی

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ل

لطفی کن و در خلوت محزون من ای دوست

آرام و قرار دلِ دیوانه ی من باش

 اخوان ثالت

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ل

لاله دیدم روی زیبای توام آمد به یاد

شعله دیدم سرکشی های توام آمد به یاد

 رهی معیری

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ل

لطف حق با تو مدارا ها کند

چون که از حد بگذزد رسوا کند

 شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ل

لذت اندر ترک لذت بود، ای آزادگان

ما گدایان ترک این لذت نمی دانسته ایم

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ل

لازمه عاشقیست رفتن و دیدن ز دور

ور نه ز نزدیک هم رخصت دیدار هست

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ل

لب باز مگیر یک زمان از لب جام

تا بستانی کام جهان از لب جام

در جام جهان چو تلخ و شیرین به هم است

این از لب یار خواه و آن از لب جام

حافظ

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ل

مشاعره بر اساس حروف الفبا

د

خ

ح

چ

ج

ث

ت

پ

ب

ا

آ

ع

ظ

ط

ض

ص

ش

س

ژ

ز

ر

ذ

ی

هـ

و

ن

م

ل

گ

ک

ق

ف

غ