مشاعره بر اساس حروف الفبا

د

خ

ح

چ

ج

ث

ت

پ

ب

ا

آ

ع

ظ

ط

ض

ص

ش

س

ژ

ز

ر

ذ

ی

هـ

و

ن

م

ل

گ

ک

ق

ف

غ

مشاعره با حرف ح

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ح

حسرت مرغ اسیری کُشدم کز دامی

کرده پرواز به کنج قفسی افتاده است

 طبیب اصفهانی

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ح

حال شبهای مرا

همچو منی داند و بس...

تو چه دانی که

شبِ سوختگان چون گذرد ؟

مولانا

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ح

حیف آیدم که پای همی بر زمین نهی
کاین پای ، لایق است که بر چشم ما رود
سعدی به در نمیکنی از سر هوای دوست
در پات لازم است که خار جفا رود
سعدی

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ح

حمامی را بگو گرت هست صواب

امشب تو بخسب و تون گرمابه متاب

تا من به سحرگهان بیایم به شتاب

از دل کنمش آتش وز دیده پر آب

 مهستی گنجوی

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ح

حاشا که به عالم از تو خوشتر یاریست

یا خوبتر از دیدن رویت کاریست

اندر دو جهان دلبر و یارم تو بسی

هم پرتو تست هر کجا دلداریست

مولانا

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ح

حریف عشق تو بودم چو ماه نو بودی

کنون که ماه تمامی نظـر دریغ مدار

حافظ

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ح

حلقه ی دام گرفتاری دهن وا کردنست

ماهی لب بسته را قلاب نتواند گرفت

صائب تبریزی

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ح

حق ندارم به کسی از تو شکایت بکنم
داستانی که دروغ است روایت بکنم
 شکل بوییدن تو با دل من کاری کرد
که به یک شاخه گل سرخ حسادت بکنم

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ح

حضرت عشق بفرما که دلم خانه توست
سر عقل آمده هر بنده که دیوانه توست
دل من اگر که از عشق نصیبی دارد
حضرت عشق به من لطف عجیبی دارد

مشاعره بر اساس حروف الفبا

د

خ

ح

چ

ج

ث

ت

پ

ب

ا

آ

ع

ظ

ط

ض

ص

ش

س

ژ

ز

ر

ذ

ی

هـ

و

ن

م

ل

گ

ک

ق

ف

غ