مشاعره بر اساس حروف الفبا

د

خ

ح

چ

ج

ث

ت

پ

ب

ا

آ

ع

ظ

ط

ض

ص

ش

س

ژ

ز

ر

ذ

ی

هـ

و

ن

م

ل

گ

ک

ق

ف

غ

مشاعره با حرف ف

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ف

فریاد که من از همه دیدار ِ تو را
مشتاقترم وز همه محرومترم ...
هاتف اصفهانی

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ف

فلک همیشه به کام یکى نمیگردد

که آسیاى طبیعت به نوبت است اى دوست

 شهریار

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ف

فاطی تو و ره به کوی دلبر؟ هیهات!

نظّاره گریِّ روی دلبر؟ هیهات!

این راه، رهی نیست که پیمایی تو

جبریل در آن فکنده شهپر، هیهات!

 امام خمینی

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ف

فریادکه چشمی به تأمل نگشودیم

رفتیم ازین مرحله ناکامِ تماشا

 بیدل دهلوی

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ف

فریاد که جز اشک شب و آه سحر گاه

اندر سفر عشق مرا همسفری نیست

فروغی بسطامی

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ف

فرصت دیدن گل آه که بسیار کمست

و آرزوی دل مرغان چمن بسیار است

دل من در هوس سرو و سمن رخساریست

ورنه برطرف چمن سرو و سمن بسیار است

وحشی بافقی

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ف

فکر می کردم که آسان است دل کندن ز تو 
دل گناهش چیست چون اینگونه تاوان می شود؟

مطمئن هستم گلم من دوستت دارم هنوز
دوستت دارم که قلبم بی تو ویران می شود

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ف

فرصت شمار صحبت کزاین دوراه منزل

چون بگذریم دیگر نتوان بهم رسیدن

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ف

فراق و وصل چه باشد رضای دوست طلب

که حیف باشد از او غیر او تمنایی

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ف

مشاعره بر اساس حروف الفبا

د

خ

ح

چ

ج

ث

ت

پ

ب

ا

آ

ع

ظ

ط

ض

ص

ش

س

ژ

ز

ر

ذ

ی

هـ

و

ن

م

ل

گ

ک

ق

ف

غ