مشاعره بر اساس حروف الفبا

د

خ

ح

چ

ج

ث

ت

پ

ب

ا

آ

ع

ظ

ط

ض

ص

ش

س

ژ

ز

ر

ذ

ی

هـ

و

ن

م

ل

گ

ک

ق

ف

غ

مشاعره با حرف م

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف م

میساخت چو صبح لاله گون رنگ هوا
با توبهٔ من داشت نمک جنگ هوا
هر لکهٔ ابرم چو عزائم خوانی
در شیشه پری کرد ز نیرنگ هوا
 خاقانی

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف م

من بی مایه که باشم که خریدار تو باشم
حیف باشد که تو یار من و من یار تو باشم
 سعدی

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف م

ما کسی را نشناسیم که غم نشناسد
هست بیگانه مرا آن که الم نشناسد
یا رب آن کس که کند تهمت شادی بر من
تا ابد کام دلش لذت غم نشناسد
 عرفی شیرازی

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف م

مکن ز غصه شکایت که در طریق طلب
به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید
 حافظ

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف م

من خود به سر ندارمٖ دیگر هوای سامان
گردون کجا به فکر سامان من بیفتد

خواهد شد از ندامت دیوانه شهریارا
گر آن پری به دستش دیوان من بیفتد
 شهریار

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف م

ماهی که قدش به سرو میماند راست
آیینه به دست و روی خود میآراست

دستارچهای پیشکشش کردم گفت
وصلم طلبی زهی خیالی که توراست
حافظ

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف م

می روی و گریه می آید مرا

ساعتی بنشین که باران بگذرد
 امیر خسرو دهلوی

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف م

مست میدانم ز میدانم خراب
شیشه مشکن مست میدان را مکش

شمس تبریزی تویی سلطان من
بازگشتم باز سلطان را مکش
مولانا

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف م

می‌کشم دردی که درمانیش، نیست

می‌روم راهی که پایانیش نیست

هر که در خم خانه عشق تو بار

یافت برگ هیچ بستانیش نیست

 سلمان ساوجی

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف م

مشاعره بر اساس حروف الفبا

د

خ

ح

چ

ج

ث

ت

پ

ب

ا

آ

ع

ظ

ط

ض

ص

ش

س

ژ

ز

ر

ذ

ی

هـ

و

ن

م

ل

گ

ک

ق

ف

غ