مشاعره بر اساس حروف الفبا

د

خ

ح

چ

ج

ث

ت

پ

ب

ا

آ

ع

ظ

ط

ض

ص

ش

س

ژ

ز

ر

ذ

ی

هـ

و

ن

م

ل

گ

ک

ق

ف

غ

مشاعره با حرف ر

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ر

رفت از بر من آنکه مرا مونس جان بود
دیگر به چه امید در این شهر توان بود
 سعدی

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ر

رفت از بر من آنکه مرا مونس جان بود
دیگر به چه امید در این شهر توان بود
 سعدی

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ر

رفت آن جانان ماازدست ما
از دریغا  دلبر  سر  مست ما
اوبرفت وپای او نگشودهایم
تا ابد زلفش  بود پابست ما
ما همه جا نیکی اوگفتهایم
اونخواهدآنچنان اشکست ما
 شاه نعمت الله ولی

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ر

رو به دل اهل دلی جای گیر
قطره به دریا در و مرجان شود

جنبش هر ذره به اصل خودست
هر چه بود میل کسی آن شود
 مولانا

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ر

روز شادی همه کس یاد کند از یاران

یاری آنست که ما را شب غم یاد کنید

 خواجوی کرمانی

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ر

رفتم به طبیب جان گفتم که ببین دستم

هم بیدل و بیمارم هم عاشق و سرمستم

صد گونه خلل دارم ای کاش یکی بودی

با این همه علتها در شنقصه پیوستم

 مولانا

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ر

رو بر رهش نهادم و بر من گذر نکرد
صد لطف چشم داشتم و یک نظر نکرد
حافظ

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ر

رفتم به طبیب و گفتم از درد نهام

‎گفتا: از غیر دوست، بر بند زبان

‎گفتم که: غذا؟ گفت: همین خون جگر

‎گفتم: پرهیز؟ گفت: از هر دو جهان

ابوسعید ابوالخیر

شعر با حرف مشاعره - شعرها و تک بیت ها برای مشاعره - حرف ر

مشاعره بر اساس حروف الفبا

د

خ

ح

چ

ج

ث

ت

پ

ب

ا

آ

ع

ظ

ط

ض

ص

ش

س

ژ

ز

ر

ذ

ی

هـ

و

ن

م

ل

گ

ک

ق

ف

غ